Om Mina Sidor

Det är valfritt att skapa ett eget konto i webbutiken, men det har sina fördelar.

  • Du kan se din köphistorik vilket kan vara bra om du vill köpa samma ost igen, men inte minns namnet på den.
  • Du kan uppdatera din adress samt lägga till flera adresser.
  • Du kan se om din beställning är betald och om den är skickad.

Fler funktioner kan tillkomma framöver.

 

Skapa konto

Symbolen för Mina Sidor ser ut såhär. På en dator hittar du den uppe till höger. På en mobil är symbolen utbytt mot länken "Logga In" längst ner i menyn.

Klicka på symbolen eller på "Logga In" så kommer du till inloggningssidan. Där finns en länk som heter "Skapa Konto". 

Fyll i informationen och skapa ett konto.

Har du inte handlat innan du skapar ett konto behöver du fylla i Leveransadress och Fakturaadress, annars inte. Har du redan handlat något i webbutiken så kommer du att kunna se det inne på ditt konto.

Du kan se vad du har handlat om du klickar på ett ordernummer under kategorin Beställning. Du kan se om du har sparat pengar i den beställningen genom någon av våra tidsbegränsade rabatter. Rabattdetaljer är skrivet i rött.

Hur ändrar jag eller lägger till en adress?

Du klickar på alternativet Visa Adresser. Då kommer du till den här sidan.

Såhär ser sidan ut för att redigera din adress. Har du flera adresser så kan du här välja om den här adressen skall vara standardadress.

Såhär ser sidan ut för att lägga till en adress. Är du företagskund så fyller du här i företagets namn.

Du kan själv när som helst radera kontot.

Har du några frågor, eller vill att vi raderar all din köphistorik så kan du kontakta oss på cheese@gamla-amsterdam.se

Må väl!

Gamla Amsterdam